28.10.07

Experimentos

7 comentarios:

aitana carrasco dijo...

ehhh... no serà un auto-retrat, no?... fumant... mmm... molt xulo... m'ha agradat molt més que la primera vegada la dona artista de cine sens boca de baix... te un algo que no tenia... què serà?
mil besos

Cris de Cos-Estrada dijo...

no es un autorretrat... pero ben mirat, si podria ser-ho. i a la ava gadner no li he retocat res. està tal qual el dibuix... tu la vas coneixer en directe? m'alegre molt.

PETRAVILA dijo...

em mires i no dius res,
amages la mirada darrera el fum.

terbols els meus ulls,
perdut el seny, per tú.

estimada, som mirall boiros,
torno sempre a tú.

aixo que penses, vui esser jo.

Spill.Dona

aitana carrasco dijo...

no la vaig conèixer en directe, vull dir en paper... però de la primera vegada que la vaig vore al blog a la segona, estava molt més interessant... i lo de l'auorretrat t'ho deia perquè s'assembla tu... fins i tot en el nou look... mil besos, artista...

aitana carrasco dijo...

que-re-mos-más! que-re-mos-más!

Anónimo dijo...

Hace dias que la miro. La observo. Ella no me ve . Está ensimismada. Una mujer triste, consciente, algo solitaria, quizás un tanto ansiosa (esa manera de coger el cigarrillo...aspirar profundamente... envidia ...-por desgracia ya no fumo- ), no sé... quizas tiene que tomar una decisión...Desubicada, cavilando, en su mundo interno...
Pero la realidad "real" la llama. LLegará la hora de actuar...
y aqui lo dejo. Podria seguir elucubrando pero....

Cris de Cos-Estrada dijo...

...pero la llama la consume poco a poco. el tiempo se acaba. Tiene que tomar una decisión. Una decisión que cambiará el resto de su vida...